پرتال جدید شهرداری قزوین
هدف از اجرا و ارتقاء:
· هماهنگ سازی و تجميع خدمات و اطلاعات درون سازمانی و برون سازمانی با توجه به تکنولوژی در نظر گرفته شده روز و امکان مدیریت یکپارچه اطلاعات
.تولید و راه ندازی طراحی گرافیگی جدید(تم) پرتال، با توجه به معماری اطلاعات و الگوهای مورد نظر و مناسب از جمله لوگو، سربرگ، رنگ های سازمانی و ...
· ارتقا ظرفیت سرویس ها و سازماندهی آسان جهت استفاده از اطلاعات و تکنولوژی اطلاعات در بین بخشهای مختلف
. اضافه شدن سرویس خبرنامه
.ایجاد و استفاده از فرمهای وبی پویا برای جمع آوری اطلاعات درباره موضوعات مختلف به همراه فایل ها و مقالات پیوست ازجمله نظرسنجی های لازم و ایده و پیشنهادات شهروندی .
.امکان طراحی مدل نمایش های مختلف و ایجاد ساختارها و قالب های مورد نظر در جهت ارائه هر چه بهتر اطلاعات.
· ساده و موثر کردن خدمات دولتی در راستای ایجاد دولت الکترونیکی
· ارتقا کیفیت و سرعت ارائه خدمات به شهروندان
· ارتقا کارایی و موارد امنیتی پرتال
اجرا:
تولید و راه اندازی و آموزش کاربران برای :شورای اسلامی شهر قزوین ،شهرداري مركز و معاونت ها و ادارات زير مجموعه آن،شهرداري مناطق سه گانه و سازمان های تابعه در مجموع 48 پرتال