چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۲

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین مطرح کرد؛

هوشمندسازی دریافت و ارسال استعلامات میان شهرداری قزوین و دفاتر اسناد رسمی خدمتی نوین به شهروندان

براساس تفاهم نامه امضا شده میان شهرداری قزوین و کانون سردفتران استان، از این پس دریافت و ارسال پاسخ استعلامات میان این دو نهاد به صورت الکترونیکی ثبت می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین؛ محسن اسفندیاری رییس سازمان در دیدار با علیرضا طاهری رییس کانون سردفتران و دفتریاران استان قزوین که با هدف بررسی روند اجرای تفاهم نامه میان شهرداری قزوین و کانون سردفتران اظهار داشت: هوشمندسازی دریافت و ارسال استعلامات میان شهرداری قزوین و دفاتر اسناد رسمی خدمتی نوین به شهروندان است و می تواند از ترددهای غیر ضروری به شهرداری قزوین جلوگیری کرده و کاهش هزینه ها را نیز در پی داشته باشد.

 

وی ادامه داد: با ثبت استعلام اولیه از سوی کانون سردفتران و دفاتر اسناد رسمی به صورت الکترونیک، شهرداری قزوین نیز در کمترین زمان ممکن نسبت به ارسال پاسخ در این بستر اقدام می کند.

 

طاهری نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از مساعدت و اهتمام شهرداری قزوین در الکترونیکی کردن خدمات به شهروندان، در خصوص بهبود روند انجام کار پیشنهاداتی مطرح کرد.

تصاویر مرتبط