سه‌شنبه ۱۳۹۹/۰۳/۲۰

اسفندیاری؛

شهروندان قزوینی به سمت الکترونیکی شدن حرکت می‌کنند

محسن اسفندیاری، رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین: شهروندان قزوینی در سه ماه نخست سال از خدمات الکترونیک شهرداری استقبال خوبی کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین، محسن اسفندیاری گفت: یکی از خدمات شهرداری قزوین خدمات مرتبط با عوارضات است که در سه ماه نخست سال 30 درصد آن به صورت غیر حضوری انجام شده است و این امر نشان دهنده اعتماد به خدمات الکترونیکی شهرداری و حرکت شهروندان به سمت الکترونیکی شدن است. 

این مسئول خاطرنشان کرد: شهرداری قزوین بسیاری از خدمات شهرسازی خود از جمله ثبت درخواست و دریافت استعلام بانک، نقل و انتقال و پیگیری این درخواست‌ها، مراحل اولیه صدور پروانه ساختمانی، اطلاع از آراء کمیسیون ماده صد، محاسبه تراکم، محاسبه عوارضات، پرداخت آنلاین آن و سوابق پرداختی، نقشه، جستجوی ملک، تصدیق گواهی و. ..را بصورت غیر حضوری ارائه می‌دهد و تمامی این خدمات بصورت رایگان و 24 ساعته در پرتال شهرداری قزوین به آدرس Qazvin.ir می‌باشند و شهروندان می‌توانند علاوه بر کاهش هزینه‌ها با صرف حداقل زمان خدمات را دریافت کنند.

تصاویر مرتبط