پروژه سامانه میز خدمت الکترونیک
محسن اسفندیاری، رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین: سامانه میز خدمت الکترونیک پلی میان شهروندان و شهرداری قزوین است.
به گزارش روابط عمومی سازمان فن آوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین محسن اسفندیاری گفت: در راستای تاکیدات ریاست محترم جمهور مبنی بر استقرار میزهای خدمات غیر حضوری و الکترونیکی در دستگاههای اجرایی به منظور ارائه بهتر خدمات به مراجعین، شهرداری قزوین اقدام به راه اندازی میز خدمت غیر حضوری و الکترونیکی نمود.
وی در ادامه گفت: از جمله مزایای این پروژه را می توان قابلیت ارائه خدمات در 24 ساعت شبانه روز، شفافیت و ارتقاء سطح کیفی در ارائه خدمات، صرفه جویی در زمان و کاهش مراجعات حضوری، ارتقاء سطح سلامت اداری و کاهش سفرهای درون شهری و هزینه های جاری بر شمرد.
شهروندان می توانند با مراجعه به آدرس پستی https://www.qazvin.ir/khedmat از خدمات غیرحضوری شهرداری قزوین استفاده نمایند