شنبه ۱۴۰۱/۰۶/۱۲

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری قزوین خبر داد:

نوزدهمین نشست کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند برگزار شد

نوزدهمین نشست کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند مجمع کلانشهرهای کشور با حضور پررنگ سازمان فناوری اطلاعات شهرداری قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین اسفندیاری گفت: نوزدهمین کمیسیون مشترک فناوری اطلاعات و شهر هوشمند به میزبانی کلانشهر تبریز و با حضور متولیان دبیر کل مجمع شهرداران کلانشهرها، سازمان‌های فناوری تهران، قزوین، مشهد، کرج، زنجان، ارومیه، کرمانشاه، اهواز،  یزد، اردبیل، قم و شیراز در روزهای نهم و دهم شهریور ماه برگزار شد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین بعنوان دبیرخانه کمیته مشارکت و درآمدهای پایدار این کمیسیون در جلسه فوق حضور یافت و در نشست مذکور پیرامون موضوع کسب درآمد و شناسایی منابع پایدار درآمدی برای سازمان‌های فناوری اطلاعات کل کشور و چگونگی حصول درآمد و تامین نیازها و بودجه سازمان‌های مذکور جهت توسعه و نگهداری زیر ساخت‌ها و ارائه خدمات نوین، ارائه گزارش و ماحصل تحقیقات و بررسی و پیشنهادات خود را بیان کرد.

اسفندیاری ادامه داد با توجه به اهمیت مقوله شهر هوشمند و مأموریت کلان و استراتژیک در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نقش محوری فناوری‌های کلانشهرها در مدیریت، کمیسیونی مستقل با عنوان فناوری اطلاعات و شهر هوشمند، مورد تصویب اعضای مجمع شهرداران کلانشهرها قرار گرفت که نوزدهمین نشست در نهم و دهم شهریور به میزبانی تبریز برگزار ‌شد.

وی گفت: ارائه گزارش عملکرد کمیسیون و کمیته‌های زیر مجموعه، ارائه راهکارهای جذب منابع درآمدی قابل وصول برای سازمان های فناوری اطلاعات و همچنین ارائه گزارش در خصوص نحوه بهره برداری و توسعه شبکه فیبر نوری کلانشهرها از جمله محورهای اصلی بررسی شده در این نشست بود.

تصاویر مرتبط