تسهیل در امور شهروندان از رویکردهای اصلی شهرداری قزوین است
در دیدار رییس کانون سردفتران استان با شهردار و جمعی از معاونان و مدیران شهرداری قزوین، بر ضرورت تسهیل در امور شهروندان و تکریم اربابان رجوع از طریق تسریع در روند هوشمندسازی موضوعات شهری تاکید شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین؛ در این نشست مشترک که در راستای تسریع در روند پاسخگویی به درخواست ها و تامین رفاه شهروندان برگزار شد، مقرر گردید؛ استعلامات و درخواست های شهروندان از دفاتر اسناد رسمی و دریافت و ارسال پاسخ آنها از جانب شهرداری قزوین در بستری الکترونیکی صورت گیرد.
همچنین در این جلسه مقرر شد؛ در این راستا تفاهم نامه ای مشترک میان کانون دفاتر اسناد رسمی و شهرداری قزوین به منظور برقراری تعامل دوسویه میان این دو نهاد، تامین رفاه شهروندان و تحقق شعار شهر هوشمند منعقد شود.
صرفه جویی در زمان و هزینه ها و کاهش مراجعات شهروندان به شهرداری از مهم ترین دستاوردهای این اقدام به شمار می رود.
یادآور می شود؛ زیرساخت های لازم در این خصوص توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین فراهم خواهد شد.