اسفندياري، مديرعامل سازمان آمار و فن آوري اطلاعات شهرداري قزوين:
بر نامه تحت وب پشتيباني و نگهداري (help desk) راه اندازي شد
برنامه تحت وب پشتيباني و نگهداري ( help desk) جهت رفع مشكلات سخت افزاري و نرم افزاري سيستم هاي كاربران شهرداري قزوين راه اندازي شد.
مدير عامل سازمان آمار و فناوري اطلاعات شهرداري قزوين گفت: برنامه تحت وب پشتيباني و نگهداري ( help desk) جهت رفع مشكلات سخت افزاري و نرم افزاري سيستم هاي كاربران شهرداري قزوين راه اندازي شد.
محسن اسفندياري افزود: مرحله اول اين طرح در شهرداري مركز و مناطق به صورت آزمايشي به اجرا در آمد و از آنجايي که نتايج آن حاکي از تسريع در روند رسيدگي به مشکلات سخت افزاري و نرم افزاري کاربران ميباشد سازمان ها، معاونتها و واحدهاي زير مجموعه شهرداري را نيز زير پوشش قرارخواهد داد .
وي بيان كرد: برنامه تحت وب پشتيباني و نگهداري (help desak) توسط سازمان آمار و فن آوري اطلاعات راه اندازي شد ه است و كاربران مي توانند جهت رفع مشكلات سخت افزاري و نرم افزاري سيستم هاي خود از طريق اين نرم افزاراقدام كنند.
اسفندياري گفت: جهت استفاده از اين نرم افزار كاربران با مراجعه به پرتال داخلي به آدرس www.qazvin.iriو در قسمت خدمات الکترونيک، نرم افزار پشتيباني و نگهداري help desk را انتخاب كرده و با نام كاربري ويندوز خود وارد برنامه شده و درخواست خود را ثبت كرده و از همين طريق روند رسيدگي به آن را پيگيري كنند.
اين مسوول تصريح كرد: دوره آموزشي اين برنامه اسفند ماه سال گذشته به اتمام رسيد و از اين پس مشكلات سيستمي كاربران از طريق برنامه مذكور رفع خواهد گرديد و تماسهاي تلفني جهت رفع اشكال پاسخ داده نخواهد شد.
شايان ذكر است که الويت پيگيري در خواست ها با کاربراني است که از طريق نرم افزار help desk اقدام ميكنند.