اسفندیاری؛
افزایش 120 درصدی بازدید از پرتال شهرداری قزوین از زمان شیوع ویروس کرونا
محسن اسفندیاری، رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین از افزایش 120 درصدی مراجعه به پرتال شهرداری قزوین در 6 ماه اخیر نسبت به مدت مشابه در سالهای گذشته خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین، محسن اسفندیاری گفت: با توجه به توسعه خدمات الکترونیک و غیر حضوری شهرداری قزوین و معرفی این خدمات در پرتال شهرداری به شهروندان در راستای حفظ سلامتی آنها در زمان شیوع ویروس کرونا، مراجعه به پرتال شهرداری قزوین و زیر پرتالهای آن 120 درصد نسبت به مدت مشابه سالهای پیش افزایش داشته است.
این مسئول خاطرنشان کرد: طبق بررسیهای صورت گرفته پنج پرتال پربازدید شهرداری قزوین، پرتال اصلی شهرداری قزوین با 31 درصد افزایش، پرتال سازمان آرامستانها با 781 درصد افزایش، پرتال سازمان تاکسیرانی با 147 درصد افزایش، پرتال معاونت حمل و نقل و ترافیک با 86 درصد افزایش، و پرتال سازمان فناوری اطلاعات با 25 درصد افزایش در این ایام بودهاند.
اسفندیاری اذعان داشت: طبق آمار بررسی شده، خدمات الکترونیک در حوزه شهرسازی، شهروندسپاری، معاینه فنی خودرو، زیارت مجازی اهل قبور، تاکسیرانی و سامانه مهندسین ناظر بیشترین اقبال شهروندان قزوینی را در دریافت خدمات غیرحضوری داشتهاند.