پنجشنبه ۱۳۹۹/۰۴/۱۲

اسفندیاری؛

آموزش خدمات غیر حضوری شهرداری قزوین به صنف مشاورین املاک شهر قزوین

محسن اسفندیاری رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین از برگزاری دوره های آموزشی خدمات غیر حضوری و الکترونیکی شهرداری قزوین و سامانه شهروندسپاری به برخی اصناف خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین، محسن اسفندیاری گفت: بالغ بر 80 درصد از مراجعین به شهرداری همشهریانی هستند که قصد نقل و انتقال ملک خود را داشته و یا متقاضی دریافت پاسخ استعلام بانکها و سایر ادارات می باشند. با توجه به اینکه مشاورین املاک درطی این فرایند نقش مهمی را ایفا می‌کنند بنابراین آشنایی ایشان با خدمات مذکور و دریافت آن به شیوه نوین و غیرحضوری کمک شایان توجهی به شهروندان خواهد بود. به همین منظور دوره آموزشی این سامانه برای این گروه از شهروندان با حفظ فاصله اجتماعی و رعایت تدابیر بهداشتی برگزار شد.

 

این مسوول خاطرنشان کرد: سامانه شهروندسپاری امکان دریافت انواع استعلامات ادارات و نقل و انتقال را بصورت کاملا الکترونیکی و غیر حضوری به شهروندان می‌دهد که علاوه بر صرفه جویی در زمان دریافت خدمت، از تردد غیرضروری به شهرداری جلوگیری می‌کند.

 

اسفندیاری اذعان داشت: یکی از دغدغه‌های مردم در زمان شیوع ویروس کرونا حضور در اماکن عمومی می‌باشد که شهرداری قزوین با الکترونیکی کردن حداکثری خدمات خود و آموزش آنها به شهروندان، گام‌های موثری در حفظ سلامتی شهروندان در این زمان برداشته است.

 

اسفندیاری در پایان گفت: این دوره‌های آموزشی برای تمامی گروه‌های شهروندی که جزو مخاطبین اصلی شهرداری هستند از جمله مهندسین ناظر ساختمانی، دفاتر پیشخوان و ... بصورت آنلاین و یا بصورت حضوری با حفظ فاصله اجتماعی برگزار خواهد شد.

تصاویر مرتبط