اسفندیاری؛
نرخ رشد هزار درصدی استفاده از شهروندسپاری جهت دریافت استعلامات شهرسازی در سال 99
محسن اسفندیاری رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین از نرخ رشد هزاردرصدی استفاده از سامانه شهروندسپاری در سال 99 به نسبت سال گذشته خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین اسفندیاری اضافه کرد: در جهت اجرای شیوه نامه های بهداشتی و الزام شهروندان به انجام امورات اداری به صورت غیر حضوری از ابتدای سال 99، سازمان فناوری اطلاعات با فراهم کردن بستر ارائه دریافت استعلامات شهرسازی به صورت الکترونیکی از بسیاری از مراجعات شهروندان به شهرداری قزوین جلوگیری کرد.
وی گفت: با راه اندازی و توسعه سامانه شهروندسپاری و تولید محتوای آموزشی، در سال 99 شهروندان ملزم به استفاده از این سامانه جهت دریافت استعلامات بانکی و نقل و انتقال آپارتمان ها به صورت غیر حضوری شدند. بطوریکه دریافت استعلامات به صورت الکترونیکی در سال 99 نرخ رشد هزار درصدی نسبت به سال 88 داشته است که این آمار تنها مختص آپارتمان هایی است که در دو سال اخیر حداقل یک استعلام از شهرداری داشته اند.
اسفندیاری در پایان نسبت به نرخ رشد هزار درصدی استفاده از سامانه شهروندسپاری اظهار امیدواری کرده و خاطر نشان کرد: با توسعه سامانه شهروندسپاری در آینده ای نزدیک، تمامی استعلامات شهرسازی به صورت الکترونیک قابل دریافت خواهند بود.